fredag 25 juni 2010

Pressklipp...


För några veckor sen satt jag och frun och åt en god lunch på ett närliggande café. Slötittade i ett nummer av Sköna Hem (nr 6/2010) och upptäckte plötsligt att ett av reportagen handlade om 50-tals keramik och speciellt UpsalaEkeby. Läste igenom reportaget och i en liten faktaruta fanns faktiskt en hänvisning till min blogg!

En rolig upptäckt på en annars ganska seg söndag! Har inte (vad jag vet) tidigare blivit omnämnd i något reportage, så var lite kul att jag råkade snubbla över detta. Förutom min blogg så hänvisas även till Porslinsbloggen och Upsala-Ekeby samlarna. Kul att bloggen syns och blir uppmärksammad!

Ha en skön helg!

4 kommentarer:

  1. Kul! Jag hörde om detta, men glömde bort att skriva det i bloggen! Det var riktigt roligt att du skannat in och la ut bilden så fick jag se det med egna ögon :-)

    Glad midsommar!

    SvaraRadera
  2. Jag som har tidningen och läst sidan med förtjusning såg inte detta.

    SvaraRadera
  3. Herr Movarp - Roligt att kunna hjälpa till!

    Randiga Tråden - Inte så konstigt, med tanke på att notisen är väldigt liten :). Jag läste faktiskt också artikeln en gång först, innan jag upptäckte det på "andra försöket"...

    SvaraRadera